Rôzne balíky si možno ešte aj naďalej posielame medzi sebou, resp. medzi rodinou, priateľkou, kamarátmi,… každého poteší nejaká zásielka, hoci v dnešnej dobe sa posielanie balíkov dotýka predovšetkým obchodníkov, ktorí majú svoje eshopy. Pretože ako vieme, nakupovanie cez internet je dnes maximálne obľúbené a zásielky sa rozvážajú vo veľkom množstve, každý jeden deň.
- Väčšinou je teda odosielateľom nejaký predajca a príjemca je zákazníkom. A aj tu platí- „Náš zákazník, náš pán“.
Minimálne aspoň z toho hľadiska, že zákazník očakáva, aby jeho zásielka prišla nepoškodená a esteticky zabalená. Toto je vlastne dosť dôležitý detail, podľa ktorého si na obchodníka, resp. na odosielateľa vytvorí určitý názor.
- Ak teda zákazník vidí, že mu prišiel doručený tovar pekne zabalený, je to dobrá vizitka pre konkrétny obchod a naopak, ak sa balík dostaví v úbohom stave či v neporiadnom balení, zákazník začína mať prvé vážne pochybnosti o serióznosti predajcu ako aj o kvalite tovaru.
Takže otázka znie, ako ten doručovaný tovar zabaliť?
Nebudeme si tu písať podrobný návod, zabaliť zásielku vie asi každý. Podstatné však je vedieť- do čoho. Pretože donedávna boli v istých prípadoch „populárne“ papierové kartóny, pod čím si ale predstavíme nevýhody, k akým sa radí ich zbytočná veľkosť a takisto fakt, že nie sú práve najodolnejším riešením, ako ochrániť balík. Ľahko sa natrhnú, navlhnú, nie sú ani pevné.
Dnes už vieme, že veľmi praktickým riešením sú plastové obálky. A spolu s nimi zaujímavý výber na univerzálne využitie, v neposlednom rade je napríklad vhodné zvoliť aj farebné alternatívy. Pekná, farebná estetická obálka je vizuálnym pohladením očí zákazníka.
Nie sú to ale len vizuálne vlastnosti, plastová obálka je totiž aj pevná a pružná, čo je oceniteľné napríklad v prípade, ak chcete zabaliť textil. Navyše má veľmi praktické rozmery, ideálne na ten ktorý tovar, kedy je samozrejme možné vybrať si konkrétne miery.